Frans-Chaya.reismee.nl

Aangekomen in Taipei

Hallo allemaal, Na een reis van 28 uur zijn wij gister aangekomen. Op de airport van Guangzhou was er een klein probleempje met onze bagage. Frans was heel er slim geweest op uit te zoeken wat de beste deet (spul tegen muggen) was en had zes flessen over laten komen uit Amerika. We mochten 1 fles houden en de rest moest worden weg gegooid. Daaaaaaaag 40 dollar :( maar goed. Wij waren allang blij dat onze vlucht was overgeboekt en dat we dezelfde dag nog naar Tapei konden vliegen. Hier gister avond aangekomen zijn we met de bus een stukje gegaan en daarna een taxi wat weer een bijna dood ervaring was zo gevaarlijk rijden ze hier hahahaha. Het hotel Lotty is mooi, de mensen zijn erg vriendelijk en de hotel kamer is heel erg mooi en groot met bubbelbad. We hebben net ontbeten was niet geweldig maar wel prima. We gaan nu Taipei verkennen en dan zal ik later deze dag wat filmpjes uploaden. Fijne dag iedereen liefs xxxxx

sandra en co ;)

Hai schatjes;) haha frans heb je goed gedaan :p maar gelukkig hebben jullie er nog 1 dus smeren maar..... Zo dus na 28uur reizen eindelijk een fris momentje gehad ;) heerlijkkkk een bubbelbadje:) lieffies have fun en ben benieuwd naar de filmpjes dikke kus sandra en co ;)